Witam moi drodzy.
Chcialbym sie z wami podzielic czyms, o czym pewnie niektorzy juz wiedza, inni sie domyslaja a jeszcze inni zastanawiaja sie jak to z tymi turami jest.
Na poczatek najwazniejsza informacja : Kolejnosc na poczatku 1wszej rundy ustalana jest na podstawie witalnosci !
Tak wiec zalozmy mamy 2 graczy : 15 lvl ktory posiada 252 witalnosci i 20 lvl ktory posiada 250 witalnosci. Pierwszy ruchy wykonywac bedzie 15 lvl, bo ma wiecej witalnosci.
Ale kolejne rundy to juz planowanie taktyczne : przyjmijmy nastepujaca sytuacje :
15 lvl z 252 witalnoscia wali jako pierwszy i uzywa 1x 50% 20% i marnuje na to cala swoja witalnosci - nie wazne czy trafi czy nie.
20 lvl z 250 witalnoscia wali jako drugi i uzywa tylko zwykly strzal (zeby namierzyc przeciwnika) i zostaje mu wiekszosc witalnosci. W tym momencie konczy sie pierwsza runda.
Druga runde zacznie gracz z 20 lvl bo zostalo mu najwiecej witalnosci z poprzdniej rundy. Dzieki czemu bedzie wydawac sie ze ma dodatkowa ture, a tak naprawde skonczyl runde pierwsza, i jako pierwszy zaczal runde druga.
Oczywiscie w drugim ruchu 20 lvl powinien zmarnowac cala witalnosc bo i tak nastepny ruch nalezy do gracza z 15 lvl który skonczy runde 2ga.
Kolejnosc w trzeciej rundzie zalezy od tego czy przeciwnik z 15 lvl zmarnowal cala witalnosc. Jesli nie, to On jako pierwszy zacznie rudne 3cia, a gracz z lvl 20 znow moze zastosowac manewr z jednym zwyklym strzalem (lub LEKKO ulepszonym) ktorym zakonczy runde 3cia, i znow jako pierwszy zacznie runde 4ta.
Taka wiedza pozwoli Wam zyskac przewage w grach 1 na 1, jednak trzeba dobrze pilnowac kolejek ! ktory gracz zaczyna, a ktory konczy.
Analogiczna sytuacja jest w przypadku gry 2 na 2 np gvg
Mamy 4 graczy : 14 lvl z 248 witalnosci, 16 lvl z 250 witalnosci i ich przeciwnicy 20 lvl z 252 witalnosci i 19 z 249 witalnosci.
Pierwszy zacznie 20 lvl, po nim bedzie 16 lvl, pozniej 19 lvl i na koncy lvl 14 ktory rowniez moze zastosowac manewer ze strzalem probnym(bez ulepszen) pod warunkiem ze poprzedni gracze (albo przynajmniej przeciwnicy) zmarnowali wiekszosc witalnosci. Wtedy gracz z 14 lvl rozpocznie runde po nim bedzie jego kolega z 16 lvl. Sytuacja jest analogiczna jak w przykladzie 1 na 1 z tym ze w walkach 2 na 2 o wiele trudniej jest zapamietac kolejnosc w ktorej gracze wykonuja ruch.
Cwiczenie tej wiedzy pozwoli wam zyskac ogromna przewage nad przeciwnikiem bo np Zalozmy ze gracz z 16 lvl wykonuje ruch jako ostatni i zamiast strzalu bierze SAM teleport (bez niewidzialnosci) i laduje na plecach przeciwnika. Po zakonczeniu rundy pierwszej, to gracz z 16 lvl ktory sie przed chwila teleportowal bedzie atakowal jako pierwszy w rundzie drugiej (pod warunkiem ze przeciwnicy zlozyli wiekszosc witalnosci) i bedzie mial mozliwosc np zakopac przeciwnika.
Cwiczcie zapamietywanie kolejek i poslugiwanie sie ta wiedza a napewno sami poczujecie swoja przewage !
Pozdrawiam
Offline
No, serio działa xD
Offline
Moim zdaniem to jeszcze troche zależy też od prędkości w pierwszej rundzie. Np. 20 lvl ma 250 witalności a przeciwnik ma 245 ale za to z prędkością powyżej 500 <polecam kosz netwona na takie manewry >. Zazwyczaj z tego co zauważyłem prędkość ma znaczenie przy grach 2x2 lub wyzwaniach gdzie ja mam 250 prędkości a Ewa mnie ciągle wyprzeda i nie raz ma po dwie tury choć marnuje całą witalność za każdym razem tak jak ja.
Myślę że poniekąd mnie zrozumieliście
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez Ozidead (2012-02-07 21:56:11)
Offline
Wiercidupek
buehehehe. a o tym jak 15 rzuca cały vit, a 20 prosty cios, analogicznie tak samo w drugiej rundzie, to ile rund w 3 będzie miał 20lvl?
Offline